Om een digitale handtekening moet u naar het gedeelte van de digitale handtekeningen in de Account pagina's.
U kan alleen een nieuwe digitale handtekening aanvragen voor uzelf omdat de handtekening uiteraard persoonsgebonden is net zoals een normale handtekening.
Druk op account:
en daarna links op signing certificates:
Druk op de knop request a new certificate rechtsboven in het vult uw volledige voornaam in zoals bekend bij de Kamer van Koophandel:
Als u op de knop request drukt neem een supportmedewerker van oorsprongsdocumenten.nl uw aanvraag in behandeling.
Als u al een digitale handtekening bij oorsprongsdocumenten.nl had aanschaft ziet u deze terug in het gedeelte van de digitale handtekeningen. In dat geval kan u ook drukken op de extend knop van die bestaande handtekening:
Er wordt nu automatisch een nieuwe digitale handtekening aangemaakt met precies dezelfde naam als van de oude handtekening.
Als u een regelmatige gebruiker van OSD bent ontvangt u een factuur achteraf. Anders wordt er eerst een factuur naar u gestuurd die betaald moet worden voordat de aanvraag doorgezet kan worden.
Opmerkingen