STAP 3: het nieuwe certificaat aanmelden bij uw Kamer van Koophandel

U heeft nu een digitale handtekening om oorsprongsdocumenten te tekenen maar uw Kamer van Koophandel weet nog niet dat deze ook bij uw persoon en het bedrijf waar u werkt hoort. Daarom moet de zogenaamde publieke sleutel worden aangemeld bij de KvK.

In de applicatie OSD van oorsprongsdocumenten.nl kan dat met 1 druk op de knop:

mceclip0.png

Druk op de knop SEND PUBLIC KEY en uw nieuwe handtekening is per mail onderweg naar uw Kamer. U ontvangt een kopie van deze mail. Zodra u een mail ontvangt van de Kamer van Koophandel dat uw nieuwe digitale handtekening is geregistreerd kunt u tekenen met de nieuwe handtekening. Tot die tijd moet u tekenen met het oude handtekening.

U bent nu klaar!

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 2
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk