Om een digitale handtekening moet u naar het gedeelte van de digitale handtekeningen in de Account pagina's.
Je kan alleen een nieuwe digitale handtekening aanvragen voor jezelf omdat de handtekening uiteraard persoonsgebonden is net zoals een normale handtekening.
Druk op account:
en daarna links op signing certificates:
Druk op de knop request a new certificate rechtsboven in het vul je volledige voornaam in zoals bekend bij de Kamer van Koophandel:
Als je op de knop request drukt neem een supportmedewerker van oorsprongsdocumenten.nl je aanvraag in behandeling.
Als je al een digitale handtekening bij oorsprongsdocumenten.nl had aanschaft zie je deze terug in het gedeelte van de digitale handtekeningen. In dat geval kan je ook drukken op de extend knop van die bestaande handtekening:
Er wordt nu automatisch een nieuwe digitale handtekening aangemaakt met precies dezelfde naam als van de oude handtekening.
Als je een regelmatige gebruiker van OSD bent ontvang je een factuur achteraf. Anders wordt er eerst een factuur naar je gestuurd die betaald moet worden voordat de aanvraag doorgezet kan worden.
Comments